2008. február 12., kedd

Messzelátó

Viszonylag ritkán látni előkelő hölgyeket csapzott frizurával, illetlenül szakadt ruhában botladozni egy minden településtől távoli köves lejtőn. A látványtól meglepve gyorsan be is pattantam a volán mögé, a távcsövet csak leejtettem a lábaimhoz. Körülbelül három kanyart tettem meg, amikor éles sikolyt hallottam. A nő - ha jól láttam- az út felé igyekezett, így hát a gázra léptem,
...és a motor lefulladt. Nem indul még negyedszerre sem!
A sok por! A fenébe! Távcsövet elő! Igen, ott a lenti kanyarból egy Mercedes tűnik elő, és egy ferdeszemű alak nyújtja a kezét a láthatóan végsőkig elcsigázott, fehér ruhás hölgynek. Valószínűleg úriember lehet a "kínai", hiszen egy pokróccal rögtön beborítja fedetlen vállát.
Gyerünk a motorházhoz! Gyorsnak kell lennem, ki tudja mi történt azzal a nővel, és ki tudja, mi fog még ezután...

Nincsenek megjegyzések: