2008. február 19., kedd

Tüzes tündér

Néhány éve is rejtegettük már Bonyenkót, de most sokkal izgalmasabb.
Akkor hazai terepen voltunk, most minden neszt, zajt figyelnünk kell...
Ráadásul nálam van valami, ami miatt szerintem ez az egész cirkusz így alakult.
Kivetettem a kártyáimat, és azt mondták a lapok, a macska rejti a lényeget, a pénz nem számít.
Ekkor észrevétlenül megvizsgáltam azt a különös macskát. Ez jó néhány nappal korábban volt. Gyakorlott csempész szemem azonnal felfedezte a rejtett zugot, ahonnan könnyedén kivettem valami anyagot. Fogalmam sincs, mi az, de éreztem, hogy nem hagyhatom ott.
Annak idején, mikor Navalmoralnál jósoltam a Vicomtnak, az volt a jóslat, hogy egy macska okozza halálát, hacsak nem menti meg egy tüzes tündér.
Akkor tudtam, hogy a tüzes tündér én vagyok, és tőlem függ az élete. Most pedig minden ösztönöm azt súgta, hogy eljött a pillanat, mikor cselekedni kell.
Már csak azt nem tudom, meddig kell rejtegetnem Bonyenkót, és meddig tartsam magamnál az anyagot. Vagy hová tegyem?
Kártyáim, miért nem beszéltek? Lehet, hogy erőteljesebb jósláshoz kell nyúlnom? Lehet, hogy áldozat kell?

Nincsenek megjegyzések: