2008. január 20., vasárnap

Rejtélyes jármű








11 megjegyzés:

Névtelen írta...

Csak nem egy Skoda Rapid?

Bonyenko írta...

Nem nyert:)

Carmen írta...

Netán egy Adler?

Jó Sir Robin a bátor írta...

Adler standard 8?

Bonyenko írta...

Sajna nem. De nem csak a márkára vagyok kíváncsi, hanem a típusszámra is. A filmet mindenesetre meg kell nézni hozzá, mert a plakáton nem az szerepel...

Oli írta...

Wanderer W 52 Cabriolet?

Bonyenko írta...

Sajnos nem. Szép próbálkozás. Mindazonáltal ajánlom a film autós részeinek megtekintését.

Oli írta...

Alfa Romeo 6C Gran Sport? Nincs meg a film, de mintha Alfa Romeót emlegettek volna benne, nem?

Bonyenko írta...

Nem Alfa Romeo.

Jó Sir Robin a bátor írta...

kisfröccsért Horch 670 (talán) :)
Gyönyörűűűűűű

Jó Sir Robin a bátor írta...

Kírúgtam a komornyikot. Ő tehet mindenről. 11-től kerestem a képek alapján a titokzatos "H" márkát majd a szögletes szélvédőjű típust, éjfél körül már forró nyomon voltam, de sürgönyt kaptam, hogy indulnom kell, és megbíztam Reginald-ot, hogy innen fejezze be. Ezzel szemben ő a szobalány fenekét csipkedte, és amikor elszaladt vele az idő beírt valami marhaságot. Kár érte. Egész tűrhető teát tudott főzni.