2008. január 11., péntek

Carmen, la Carmencita


Spanyolhon legszebb sziklás tájain jártam csempésztársaimmal, amikor két meglehetősen jóképű úriembert láttunk meg. Egy szakadék szélén parkíroztak álmaim autójával, és valamin hevesen vitatkoztak. Társaimat gyorsan bezavartam a tüskés bokrok közé, hogy kerüljenek mögéjük.
Bevetettem legkecsesebb csípőringásomat, legkacérabb pillarebegtetéseimet, hogy felhívjam magamra a figyelmüket. Talán hallottak róla, hogy Don Josét is így sikerült levennem lábáról...
Most is hatott...
Azonnal kiderítettem, min veszekedtek. Egyikőjük egy bizonyos versenyt emlegetett, másiknak fontosabb volt egy szerelem... A kis bohó nem tudta, mily rövid ideig tart ez a nőknél.
Nos, hogy a lényegre térjek, míg velem voltak elfoglalva a pökhendi urak, addig társaim elkötötték autójukat, aztán nekem sem kellett több, ismerve a legrövidebb utat, futásnak eredtem.
Szerencsétlenek, lehet, hogy még most is ott siránkoznak, de ez engem már egy cseppet sem érdekel.
Az a fontos, hogy mostanra megérkeztem, és mivel minden útitervük ott maradt ebben a gyönyörű Morganban, úgy döntöttem, majd én elmegyek, hogy a kis autó beteljesíthesse sorsát...
És persze én is az enyémet...
Szóval vár rám a nagy kaland. Egy szegény, spanyol, tüzes cigánylány egy luxusautóban...

Nincsenek megjegyzések: